24/5 -12


Hallo!

Varit en väääldigt slapp vecka, har varit i skolan typ 3 timmar på hela veckan, i morgon är jag ledig också. Skulle egentligen dit idag men tänkte fel när jag ställde klockan i går kväll så istället för att vakna 05:30 så vakna jag 06:30 och jag märkte inte att det var helt fel förän jag var klar och redo att åka iväg, haha orka! Så då strunta jag i det, vi skulle ändå bara göra en utvärdering och jag hade kommit mer än en timme försent.

Så istället tar jag det lugnt hemma. Jag klarar verkligen inte av denna värmen, men jag har solat massor ändå. Vill man vara brun och fin får man lida pin och det börjar synas bra nu så då känns det värt det!  I tisdags var jag hos Jonna och vi låg på hennes gräsmatta i några timmar och prata prata prata (och fnissa). Tack gode gud för den flickan :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback