1 dag kvar!


Jag håller på att göra i ordning allt inför examen i morgon! Har putsat, inpackat, målat och smörjt hela kroppen idag. I morgon blir det först betygsutdelning och lunch med lärare, sedan åker vi ett gäng tjejer till Emelie och dricker drinkar. Efter det blir det middag med hela klassen på Glädje. Vad som händer efter det får vi se, vi ska dansa i alla fall :)

Är lite nervös faktist.. varför vet jag inte haha. Men nu är jag färdig med skolan, kanske för alltid!? Jobb är inbokat hela sommaren men om jag får något i höst ska jag se till att få vara ledig någon vecka då istället. Kanske åka och shoppa någonstans eller på någon minisemester.

Slänger in en bild från när vi var på studiebesök på Salgrenska förra sommaren.










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback