Kan man bli dummare av att gå i skolan?


Sista lektionen för denna vecka är avklarad! Dock betyder inte det helg eftersom jag har massor av uppgifter som väntar. Hemtentan, som är den viktigaste, jobbar jag med just nu (okeej, jag har en liten paus nu..). I morgon blir det en fika med kusin Mikaela också!

Först skrev jag ett riktigt gnällinlägg men tog bort det. Känner att min skolmotivation är nergrävd någonstans under mina fötter. Kan man bli dummare av att gå i skolan? Känns som min hjärna fungerar trögare ju mer jag försöker tänka. Inte blir vardagen bättre av att man måste tacka nej till roliga helgsaker på grund utav att man är fattig student. Skulle egentligen till Göteborg på tjejkväll denna helgen men fick strunta i det, precis som mycket annat :(

Tur att jag ska till Sälen nästa torsdag, behöver nog lite semester :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback