6/3 -12


Målar naglarna, tittar på big brother live och gör skoluppgift, samtidigt! Värsta multitasking.

Idag har jag varit hos Jonna och fikat. Bakade morotskaka igår som jag tog med och som vi mumsade i oss. Imorgon blir det fika igen, med Jonna och Emma. Det var jätte länge sedan både jag och Jonna träffade Emma så ska bli jätte roligt!
Börjar förövrigt fastna mer och mer för zumba nu. När man väl gjort det några gånger så ser man inte lika dum ut. Man blir dessutom glad av det. Känns ganska skönt nu när jag är så stressad att ha en timme om dagen istället för längre pass 3ggr/veckan. Alla borde väl ha tid för en timme om dagen? Zumba kan jag ju ta med till David också och göra när han jobbar hihi :)

Glasyren till morotskakan var inte så traditionell ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback