23/3 -12


Håller på att packa min väska för ska snart åka till Töreboda. Det tar typ max 20 min för mig att packa, jag har sån rutin på det nu efter över 2 år haha. Idag blir det lunch med svärföräldrarna och sedan mys resten av dagen! Har ju inte hunnit se min goding på hela veckan. Vi ska planera lite för Sälen också, jag längtar!

I morgon ska jag åka till Skövde för att shoppa med Jonna. Hon skrev nyss och fråga och det är klart man inte kan säga nej till det! På kvällen ska vi spela innebandy ett gäng i Hassle, det kommer nog ta hela kvällen. Brukar bli så att ingen vill sluta spela, en gång tror jag vi spela till 22-23 haha. Sedan moffa vi godis.

Nej nu ska jag fortsätta med mitt så jag inte missar bussen.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback