6/6 -12

Hej!

Nu har jag jobbat två dagar! Var jätte nervös i måndags ju, men det gick bra. Tur att det inte är full vecka nu i början, i måndags var jag som en duracellkanin och var ute och sprang vid nio på kvällen för att jag inte kunde sitta still och i går däcka jag nästan av trötthet. Idag kommer ett gäng tjejer och ska grilla hos mig. Emma är hemma från Luleå så bäst att passa på hihi :)

Har också sytt klart min klänning jag ska ha på lördag, vi ska ha togafest. Den blev braaa men är så genomskinlig så måste ha ett linne under. Måste fixa vin och druvor också, annars är det ju ingen togafest! Nu ska jag passa på att träna innan tjejerna kommer :)

Ha en bra nationaldag!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback