15/7 -12

 
Usch vad fort helgen går! Har varit hemma denna helgen, var egentligen bjuden på grillkväll men det var 8 mil bort och kände inte för att köra så långt.. Dessutom var jag i behov av Nathalietid efter förra helgen :)
 
Det har blivit jätte konstig stämning här hemma sedan Filip kom in på Karlstads universitet i veckan. Nu ska han flytta om en månad och jag stannar bara kvar hemma i max några månader sedan vill jag också flytta. I går hade vi familjefrukost med nybakta frallor och sedan titta mamma och Filip på film medans jag och pappa var ute och gick i 2 timmar. När hände detta senast liksom? Hm, känns knäppt men jag antar att det är lite så det blir.
 
Nu ska jag göra i ordning för i morgon. Nu har jag jobbat sex veckor, sex kvar!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback