5/1 -12


Godmorgon!

Sitter och äter min havregrynsgröt. Igår var Jonna här och vi tittade på film. Första filmen var helt värdelöst mesig, harriet the spy. Andra hann inte Jonna titta klart på för hon hade match men den var bättre än den första i alla fall. Läste också ut Eragonboken igår. Slutet var varken bra eller dåligt, vet inte vad jag tyckte om det :S

Ikväll åker jag till David, han är ledig i morgon så vi ska nog ha mysigt för oss själva. Kanske någon promenad? Har haft träningsstopp denna vecka pga förkylning. Är så sjuuuukt rastlös nu att jag blir tokig. Kan inte sova, kan inte sitta still. Bläää. Var tvungen att fuska igår och köra lite med pilatesbollen ändå..



Gott med grööööt(:

Söt blogg!

2012-01-06 | 18:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback