27/2 -12


När jag fick nya schemat för termin så tänkte jag att det skulle gå ganska lätt att klara av resten av skolan, men nu börjar man tvivla. Det är så sjukt mycket att göra och ändå har vi bara 4 lektioner i veckan. Många i klassen har börjat må dåligt och är hemma på grund av att de mår psykiskt dåligt och det är liksom ingen som är glad längre. Det är inget man kan bara göra klart, jobba in eller lämna in för vi måste vänta på saker hela tiden vilket gör att alla arbeten ska in samma vecka. Och sedan har vi praktiken. Kommer vara där 8-16, vilket iof känns helt okej. Om det inte vore för att vi måste jobba med examensarbetet samtidigt och sedan skriva rapporter för det och praktiken. Ingen fattar hur de har planerat detta. Jag kommer vara hemma halv 6. Hur ska jag orka gå till praktiken på veckodagarna om jag måste sitta med massa skolskit på helgen?

Längtar till sommaren. Då får man åtminstone betalt för att slita.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback