28 december

Idag när jag sluta jobbet så plocka jag som vanligt ur min "jobbväst" som jag måste ha när jag står i receptionen. Tog ur allt utom mobilen. HUR LYCKAS JAG!? Som tur är har ju jourcentralen sin verksamhet där på helger och kvällar så jag har pratat med dem nu så de har låst in den på vårat kontor så får min kompis Tomas åka dit och hämta den i morgon. Känns onödigt att åka fyra mil tillbaka nu, får försöka klara mig utan mobil tills jag får tillbaka den på måndag. Var skit arg på mig själv och gick omkring och stampa, stackars David haha. Det kan väl inte vara så svårt att vara utan mobil i två dagar?
 
Tur att vi ska åka och hälsa på Trulls på katthemmet i morgon så jag har något att se fram emot :) Nu är det bäst jag tar en kaffe och göra ansiktsmask så jag lugnar ner mig.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback