2 december

 
Idag är det kallt ute! Jag är själv hemma för David jobbar men sedan ska vi på julmarkanden här i Töreboda och dricka glögg hos Ds syster. Hihi jag älskar jul. Har laddat upp genom att impregnera mina fina julklappskängor så jag slipper frysa om tårna.
 
Igår var vi hos Ds föräldrar och bakade pepparkakor. Varken jag eller D gillar pepparkakor och är inga stora bullätare heller men fick med oss massa därifrån ändå haha. Får bjuda kompisarna på lussefika någon dag. Efter det åkte vi till Skövde för att leta efter ett halsband till nyår. Hittade ett tillslut på Kappahl av alla ställen. Middag på Orient Palace och sedan inflyttningsfest hos Annie och Kalle. Eftersom D skulle jobba idag åkte vi hem rätt tidigt och nu är jag här!
 
Ha en bra första advent :)
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback