16 december

 
Hej!
 
De senaste två veckorna har jag sjuk och upptagen så inte blivit något bloggande. Sen sist jag skrev här har jag hunnit åka en sväng i Ullared, jobbat och bakat massa julgodis. Ska jobba mån-tis kommande vecka också sen är jag ledig fram till mellandagarna. Längtat som sjutton efter jul, nu är det nästan bara en vecka kvar. Såå mysigt med jul.
 
Just nu är David iväg och ordnar en grej så jag tittar igenom alla nya avsnitt av serierna jag följer. Varit så trött i veckan att jag inte orkat titta på dem vilket säger ganska mycket haha. Just nu är det Gossip Girl som gäller, det är så spännande att det finns inte!!! Nu måste jag fortsätta kolla :) 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback