Mina två favoriter

 
Jag har den sötaste sambon som finns. Jag ringde hem när jag satt fast i Skövde och gnällde och sedan när jag kom hem hade han stressat för att hinna sätta ihop min crosstrainer och lagat mat. Dessutom fick jag en ny morgonrock i present! Den jag har är typ 5 år gammal och sa att jag önska mig en ny i julklapp, men fick en nu istället. Puss på honom :)
 
Mitt nya åk! Mindre än den jag brukar köra på men å andra sidan vägar jag betydligt mindre än pappa. Samma stegavstånd i alla fall, mycket viktigt! De billiga har jätte kort stegavstånd vilket gör att det känns som man går i trappor. På min är det 41. Tänk er då att springa på en med 30 cm stegavstånd :S
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback