18/8 -12

 
Idag är det tråkväder i Töreboda men det gör inget för jag har massa saker att göra inomhus. Min symaskin kom i veckan så jag ska leka lite med det hihihi. Tydligen ska jag sy gardiner åt brosan om m&p kommer hit med tyget.  Men först ska jag städa så att min jobbande sambo blir glad när han kommer hem.
 
För övrigt blev det väldigt bra med den nya möbleringen i sovrummet. D åkte ju i väg på fest dagen jag flytta in men sa "du får göra precis som du vill", för kändes ju lite som att jag putta undan honom när han hade bott här i 1,5 år innan, speciellt när han inte var hemma när jag skulle packa upp. Men nu när jag har gjort något helt utan honom känns det bättre.
 
Jag målade en bild till er medans jag åt frukost.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback