12/8 -12

 
Nu är jag inflyttad och klar! Somnade väldigt lätt på kvällen.. Började dagen med att packa det sista, sedan åkte jag och D in till stan för att shoppa lite saker, bl a en bokhylla till alla mina böcker. Sedan åkte vi hem, städa ur rummet och sedan in med allt på kärra. D skulle på inflyttningsfest på annat håll men jag kände inte för att lämna lägenheten med massa lådor som behövdes packa upp. Slutade med att jag möblera om sovrummet och motera ihop den svintunga bokhyllan helt själv. Nu är det mesta klart, vi har beställt crosstrainer som kommer i veckan och ny lampa men annars är jag tillfälligt nöjd. Tar ju ett tag innan allt hittar sin plats.
 
Så här ser nya bokhyllan ut. Älskar att den inte är som en vanlig tråkig bokhylla.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback