28/4 -12


Hallo!

Igår hade vi lite familjemys här hemma, pappa har varit i London hela veckan och kom hem med thaimat. Vet ni hur mycket han shoppa där?! En vattenflaska för 13 kr på flygplatsen, på FYRA dagar! Han är konstig..

Om några timmar ska jag åka till Skövde, Elin ska gifta sig om några veckor så jag och några tjejer i klassen ska åka och hämta henne för lite tjejmys hihi :) Det kommer bli toppen, jag har längtat jätte mycket efter denna helgen. Nu har jag gjort mer än halva praktiken också, tre veckor kvar. Två veckor i skolan efter det, och sedan är jag klar!! Börjar nästan känna mig förvirrad, vad gör man när man inte går i skolan typ. Har ju aldrig gjort något annat, men det blir säkert toppen. Jag trivs så jäkla bra på Norrmalm så tur att jag får vara där i sommar också :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback