16/10 -11

Hej!

Tänkte skriva ett inlägg igår om fredagen men var på så dåligt humör. Min dator startar inte, dragkedjan i mina favoritjeans har hoppat ur och min vågtång är konstig! Varför ska allt hända på samma gång?

Det var i alla fall bra i fredags, var ju på fest på mitt sommarjobb. Fick bugga massor även fast jag är så sjukt dålig. Martin var snäll och sa att jag blev bättre för varje gång med vet inte om jag tror på det ;). Igår kom David, hade inte träffat honom på en vecka så det var riktigt mysigt. Vi byggde hyllor till hans kök och sedan gjorde vi fläskfilé med potatisgratäng och rödvinssås. MMM! 

Nu har David åkt men han var så söt och lämna sin dator så jag kan träna och spela sims i veckan. Förhandsboka det nya sims i sommras och sedan gick min dator sönder precis lagom tills det kommer, skitkul! Men hoppas den går att fixa och att den inte är död för alltid.


sorry för reklamen.. men kolla gärna in på min blogg! alla är välkommna, för jag älskar besök!

http://bellisbello.blogg.se

2011-10-16 | 13:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback