16/11 -11

Godmorgon, sitter hemma hos David och äter min havregrynsgröt. Idag ska jag åka hem till mig på eftermiddagen, känns lite tråkigt. I morgon är jag dessutom ledig, men då blir det en sväng till sjukan för att kolla höften så känns inte så kul ändå.

Har även gjort en extra smörgås idag, för jag och mamma ska simma! Mamma är den enda som inte har gått och blivit träningstokig i familjen, det kanske har smittat? I söndags kom hon i alla fall och sa att hon skulle försöka börja simma. Nathalie bestämde dag med en gång, ett pass på bandet mot ett pass i simhallen spelar ju inte mig någon roll. Det är mycket lättare att komma igång om man har någon som drar dit en ;) Sedan får vi väl se om jag tycker det är tillräckligt kul för att orka dra dit henne haha!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback