Rubrik

Efter några timmar plugg, några timmars solande och en god lunch ska jag snart träna. Denna dagen har varit toppen, speciellt som jag fick reda på att jag fått jobb i sommar på electroluxs kontor! Hoppade omkring och var jätte glad, 10 min senare kom pappa hem och då gick jag direkt för att tala om det då han har tjatat så på mig att jag ska söka och ringa och prata med dem blabla och då visste han redan om att jag fått det! Han och mamma hade vetat det i flera dagar men inte sagt något. Så irriterande. Pappa tyckte såklart det var jätte kul och fjanta sig. Taskigt. Aja det gör inget nu har jag sommarjobb i alla fall så då behöver jag inte oroa mig för att det ska bli en fattig sommar.

Btw har jag läst ut 3 av 4 böcker som jag fick hem i onsdags. Herreguuud vad det är spännande. Blir ju nästan tokig snart.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback