9/5 -11

Godmorgon!
Ska till KSS snart nu och får inte äta något innan för ska göra ultraljud (nej jag är inte på smällen). Känns jätte knepigt att göra macka och sedan inte få äta den. Kom på alldeles nyss att jag råka ta en ostbit utan att tänka på det haha! Klantigt men det spelar nog ingen roll. Är lite orolig att jag ska få migrän nu när jag inte ätit men har gjort en extra god matsäck så det blir nog bra.

Har föresten inga lektioner nu på 2 veckor för vi har temaarbete och då får vi plugga hemma. Jag har egentligen en lektion idag men den missar jag ju på grund av sjukhuset haha. Hoppas det är fint väder nu dessa veckor så jag kan sola mycket, fick minsann lite färg igår. Precis lagom varmt nu tycker jag. Man kan sola men så fort det börjar bli för varmt så kommer det en svalkande vind.

Nej, nu ska jag fortsätta göra mig i ordning! Puss puss på er.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback