8/5 -11

Igår blev det statt! Jag var osäker på om jag skulle följa med men sedan sa Jonna " du ska med!" så det var bara att göra så haha (puss på dig!). Men jag ångrar mig inte för det var superkul, älskar när det är gamla låtar som alla kan. Träffade även massor av folk jag inte sett på länge. Lite kul när en kille jag trodde jag aldrig sett förut fråga vart jag hade varit på nyår och sedan visade det sig att jag varit hemma hos honom fast jag inte visste det höhö, bra Nathalie (y).

Hittade även bror lagom till vi skulle hem så fick med honom hem. Måste ju ta hand om lillebror, speciellt när han inte är så nykter.. När vi kom hem hade vi lite samtal, han är rätt kul att lyssna på ialla fall, muntra upp mig lite. "Jaa men det är ju inte du som förlorar på det för du är ju typ lite småsöt", haha lilla knäppa pluttbror <3

Nu ska jag nog snart gå ut i solen, mår bättre idag än jag gjort på flera dagar trots att jag är bakis.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback