27/5 -11

Det ringde precis, byxorna jag har väntat på har kommit in på Vero Moda i Skövde! Jag och Jonna prata om hur dåligt det var att de inte kommit in än för bara någon timme sedan haha. Förra fredagen när vi var där så sa de att de skulle komma in på mån-tis men icke! Så nu kanske det blir en sväng till Skövde i morgon eftersom det blir lite tajt på måndag.

I kväll ska jag nog följa med till morbror eftersom jag inte träffat honom på ett tag. Fast tror jag mest ser fram emot att träffa hans hundar, haha. Hans sambo och hennes mamma föder upp golden retriever och amerikansk cocker spaniel. De flesta golden är hos hennes mamma men min favorit Frallan bor där så den ska jag gosa med.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback