2/5 -11

Hej! Idag snöade det i Skövde när jag hade slutat, helt galet! Bestämde i alla fall att gå till Elins för att köpa skorna jag spanat in så nu är de mina! Längtat tills det blir tillräckligt varmt så jag kan använda dem.

Alldeles nyss lät det jätte konstigt på övervåningen. Jag är ensam hemma och bli alltid lite nojig då och måste kolla. Så tog pappas svintunga ficklampa och gick runt och kolla. Haha vilken mes jag är, det var ingen där men jag blir så orolig ändå. Stackars den som försöker göra inbrott och får den tunga ficklampan i huvudet.

Snart blir det Gray's anatomy, har blivit helt fast i det nu, och lite promenad på bandet. Det är kul att kolla på sjukhusserier och komma på att jag kan så många komplicerade ord nu haha. Ha en bra dag!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback