24/5 -11

Heej! Puh, blir sängen tidigt ikväll, helt slut. Det är lite knepigt att ändra om när man haft sovmorgon i 2 veckor. Idag var en super dålig dag i skolan, alla var på dåligt humör. Jag, Emelie och Sara bestämde att ta en fika för att ljusa upp dagen efter den deprimerande bokföringslektionen. Det hjälpte kan jag säga! Massa mysigt, åt blåbärspaj och bara prata i 2 timmar. Sedan kom pappa och hämta mig vid stationen och nu ska jag snart träna så måste säga att dagen inte var helt bortkastad ändå.

Vi kom också på att det är bara 4 lektioner kvar på denna vecka. Underbart ju, och veckan efter det är det bara 3 dagar. Det kanske inte är så långt kvar till sommaren ändå när man tänker efter. Det är tröstande när halva klassen drabbats av vårdepression. På väg till stationen prata jag och Emelie om hur gött det vore att bara hoppa av! Men det kan vi ju inte göra, bara ett år kvar snart ju hihi :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback