14/5 -11

Godmorgon! I går var en trevlig kväll, jag hade en killkompisar här och vi kollade på massor av film. En del kan nog gissa vilken killkompis det är men ingen behöver hetsa upp sig för det är bara kompisrelation haha! Annars hade jag väl inte skrivit det här..

Fick lite ont i halsen igår och nu gör det jätte ont! Legat i soffan sedan jag vakna och druckigt honungste. Hoppas jag mår bättre sen för idag är jag faktiskt på plugghumör i det här tråkiga väder. Så blir nog en lugn hemmakväll idag, hade tänkt kanske åka på förfest men dricker inte gärna nu eftersom mamma och pappa är borta och brosan ska ut och då vet man inte vad han hittar på.. Nu blir det Grays Anatomy.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback