Måndagsmys

Hittade inget att shoppa i lördags, jag som planerat kolla in massa saker. Inget såg ut som jag tänkt och sedan när jag hitta en vardagsklänning jag gillade så fanns den bara i minsta storleken. Den passade visseligen men jag vill ha en vardagsklänning i lite lösare och partyklänning tajtare. Sedan kom mamma hem med precis samma klänning till sig! Även fast den är lite stor funderar jag på att sno den hihi!

Myser just nu i min nya filt från chili! Sååå skön. Har för övrigt varit riktigt duktigt idag, satte in ett antal hundralappar på mitt fondkonto, dubbelt så mycket som jag brukar sätta in! Tjänade ju så bra på att sälja grejer på tradera hihi. Skulle kunna flytta hemmifrån nu. Fast vet inte om jag skulle överleva så länge utan lån ;)



bra blogg :D kolla in min!

2011-03-29 | 20:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback