3/6 -11

Heej! Som de som har mig på fb vet så har jag och David blivit tsm igen! Men nu ska det funka, okej!? Det har jag bestämt.. Jag fick för mig att jag ville ha en dejt så då sa han okej, kom hit på onsdag. Hade på mig fin klänning och han hade kostymbyxor och väst. Han hade lagat mat och köpt blomma och ställt på bordet. Paket fick jag också, ett armband. Sedan när vi ätit god mat och efterätt blev det massor av prat över några glas vin. Lyckad första dejt måste jag säga :)

I går var vi och grillade med Mattias och en tjej han träffat. Hon var trevlig, lätt att prata med. Men fick ju passa på när killarna skärde grönsaker för de pussades ju så mycket.. Nee skojja, så söta var de ;)

Idag har vi bara slöat hemma hos Davids föräldrar med hans systrar och systerdotter, en månad är hon, skit söt! Så lite färg har det allt blivit idag och årets första jordgubbar. Imorgon blir det Olstorp, vet dock inte vilka som ska med? Men det är som vanligt, ingen kan bestämma sig förän i sista stund hehe :) Men blir nog ett gäng ändå så det blir kul, mest killar som vanligt verkar det som men det är kul det med.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback