29/6 -11

Hej! Varit hemma ifrån skolan sen i går, inte kul! Men funderar på att slöa i solen lite sen så blir väl kanske inte en så illa dag, är jätte uttråkad. Igår när jag var hemma surfade jag omkring och hittade en sida där man kan beställa foton, typ om man vill framkalla osv och om man blev medlem så fick man en fotobok gratis (frakt betala man) så det gjorde jag! Skulle gå in där och kolla men erbjudandet fanns inte kvar idag så tur jag beställde igår. Det finns jätte många sånna sidor på internet där man kan få liknande erbjudanden.

Så här ser den boken jag gjorde ut, fast med mina bilder då haha :) Fattade inte att man kunde byta färg på framsidan förän nu men skit samma, svart är snyggt. Tar dock ca 1,5 vecka innan jag får hem den.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback