8/7 -11

USCH vad skönt med fredag. Ändå har jag bara jobbat två dagar haha. Men blir ju så när allt är nytt och sedan var jag ju i Göteborg i onsdags och kom inte hem förän jätte sent eftersom det inte gick någon buss från stationen i Skövde förän sent. Men oj vad jag trivs. Ibland har jag suttit med ett gäng "yngre" personer som haft sjukt konstiga diskussioner! Synd att det är så många som börjar semester nästa vecka. Idag fick jag vara med en annan sommarjobbare som skulle lära mig några saker. Han gick någon teknisk kurs på Chalmers och var värsta datanörd medans jag skrev bara fel hela tiden för gillar inte när någon tittar när jag håller på. Han trodde nog jag var jätte dum. ;)

Idag ska jag bara slappa, träna lite tänkte jag för är så skönt. Här är en topp jag köpte igår också så inlägget inte blir så bildlöst ;) Såg en tjej som hade den och tyckte den var så söt. Sen av en slump hitta jag den på internet och såg att den var från Only så gick till Vero Moda och då fanns den där! <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback