3/7 -11

Hej! Söndag igen, skit var tiden går fort! Har ju många grejer på gång hela tiden att jag inte hinner fundera i mellan knapp känns det som. Nu i helgen har vi varit på förfesten i töreboda. Förfesten till förfesten var ju helt klart roligast eftersom jag mådde jätte dåligt sedan. Det var inte alkohol-dålig utan dålig-dålig alltså. Var inte där alls länge sedan gick vi hem igen. Idag har vi varit på loppis i Ullervad och köpt 11 ramar för 50 kr! David ska göra en fotovägg hemma hos sig så då ska vi måla alla svarta.

Nu har jag bara 3 dagar kvar i skolan och sista dagen spenderas i gbg på studiebesök, sedan blir det skolfritt och tjäna pengar, längtar! Nu ska jag träna, kan inte fatta att jag lyckats hålla igång så länge nu helt av mig själv, sen i september!

Puss på er.


Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2011-11-17 | 06:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback