31/7 -11

Tjoho! Usch vad jag inte orkar kolla internet nu för tiden. Bara upptagen med annat hela tiden. Idag har jag tillbringat dagen på stranden. Tog mitt första dopp för i år, 31 juli, lite av en skandal faktist. I morgon är det dags för jobb igen, fjärde veckan nu, bara 2 kvar efter denna och sedan börjar jag skolan.

Föresten har jag och David bokat boende i Sälen vecka 13 :) Har pratat om det sedan förra vintern och nu blir det av. Kan inte låta bli att längta lite redan nu. Blir en liten weekend bara men det räcket gott. Vi ska bo på Hundfjällscenter i en lägenhet och det är bara 150 m till närmsta lift därifrån. Kommer bli toppen. Då kan man åka pulka på kvällen i backen när liftarna är stängda också, se bara på bilden. Men det är veckan innan påsk eftersom det inte brukar vara svinkallt då så det är ju gott och väl ett halvår kvar. BLÄ! Men något att se fram emot :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback