24/7 -11

Hej! Blir inte mycket blogg nu när jag jobbar, när man väl kommer hem är det dags att göra ordning för nästa dag eller träna. Helgen har i alla fall varit bra. I fredags var jag och David med Mikaela och Tim, grilla och spela spel. Jag och Mikaela var rejält fnissiga efter några glas haha! Igår så bjöd David mig på mat på Rhodos, åt grillspett med fläskfile. Sedan blev det efterrätt i hamnen, italiensglass! Sedan gick vi och såg på Harry Potter på bio. Måste säga att det var den bästa filmen. Det var bra att de dela upp den i två delar, gillar inte när det hoppar över massor av viktiga detaljer.

Idag har det inte hänt mycket, spelat sims eftersom jag blev så sugen av mitt och mikaelas snack om det i fredags. Och mikaela vet du vad, nu har min figur också försvunnit!! Tänkte träna nu men tror jag ger mig själv ledigt och tränar i morgon ist :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback