14/7 -11

Heeej! Precis avslutat ett träningspass, nu slappar jag. Det är inte så illa att jobba trots allt, känns helt okej. Får se om jag säger samma om fyra veckor haha! Helgen blev förövrigt lite förstörd av att min pojke och hans kompisar blandat ihop datum och tydligen skulle till Lund denna helgen! Hade planerat åka till Hova riddarvecka bl a men nu får jag göra något annat istället. Men jag har sagt att det får han gottgöra nästa helg så nu planerar han för fullt, verkar som det blir middag på någon resturang, sedan överaskning. Så jag antar att jag får förlåta honom då ;)

En liten dum sak som kan göra saker värre är att jag haft migränkänsla idag, och eftersom det inte kom något anfall idag så är jag orolig att det gör det i morgon.. När jag sommarjobbar första gången så fick jag migrän första helgen för det är ju mycket att ta in första veckan och man blir spänd, och sedan när jag slappna av på fredagen så BOOM! Jätte kul. Jaja, vi får se hur det går.

Nu ska jag kolla på Desperate Housewives, inte sett den serien förut men behövde något att kolla på när jag tränar och nu är jag fast, hihi!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback