it's freezing, i'm so cold

Jag blir alltid lika överaskad över att mina omelettskills bara blir bättre och bättre! Idag blev den nästan hel, haha! Lyssnar på Nicke Borg - Leaving home och Melody Club - the Hunter. Jag var ett fan av båda innan (eller ah, i Nicke Borgs fall, Backyard Babies) och de gjorde mig inte besviken. Det höjde klassen på årets melodifestival som i övrigt var URDÅLIG! Dock kunde Dregen fått vara med på ett hörn. Roligare att se på än alla gubbar i Lasse Stefanz och the Playtones ;)



Okej, trevligt (: I vetlanda, ligger i småland :P Frågar så mycket nu men har nyss börjat blogga så är nyfiken av mej. Hur hittade du mej? Hur fångar du dina läsare? (:

2011-02-28 | 21:23:47

Okej, trevligt (: I vetlanda, ligger i småland :P Frågar så mycket nu men har nyss börjat blogga så är nyfiken av mej. Hur hittade du mej? Hur fångar du dina läsare? (:

2011-02-28 | 21:25:11

ja det är himla kul att göra egna smycken. tänkte nog ha en tävling med något eget smycke i bloggen så småningom :)

2011-02-28 | 21:26:32

fin blogg !

läs/följ gärna min :)

2011-02-28 | 22:09:52

Hejsan

Jag arbetar med en sajt som vill sprida kunskap om ökad säkerhet på datorn och personlig integritet på nätet. Detta är användbar kunskap för bloggare, som dig. Därför kan du hjälpa oss att hjälpa dig och andra, genom att länka våran sajt. För detta kommer du få två trisslotter som tack för hjälpen.



Tack på förhand

/ Joel

2011-03-01 | 05:07:54

När du var liten, vad ville du bli när du blir stor? :)

2011-03-01 | 11:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback