den gröna ön

Sen jag var på semester i Irland förra året har jag längtat dit många gånger. Det var underbart och jag hoppas verkligen på att få åka tillbaka senare i livet. Speciellt sugen blir jag när jag ser filmer med irländare i eller när de befinner sig i Irland. Jag är inte den enda i familjen, min bror funderar på att studera där när han är klar med gymnasiet. Cliffs of Moher på bilden. Så häftigt! Vet inte om man ser människorna på andra sidan på bilden men det är jätte högt.



Åh Irland har alltid varit en dröm att åka till! :) Har hört av andra som är där att det är supervackert.

2011-02-23 | 14:52:45

Verkar blåsa friskt på Irland ;P Fick en tom kommentar av dig.. Så du vet, ifall du vill skriva om den? :)

2011-02-23 | 16:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback