Pepinlägg till mig själv

Hej!

Söndagkväll och i morgon väntar jobb igen, men det gör inget för jag har börjat känns mig rik och planerar in massor av saker jag ska införskaffa. För tio minuter sen beställde jag en egengjord almanacka på personligalmacka.se och så väntar jag på paket från tradera och hm, plus att jag fick två paket i veckan. Jag har bokat resa till Sälen med David och planerar att åka till både Örebro och Ullared för att shoppa. Sedan har jag tänkt köpa en stor fet vinterjacka eftersom jag frös så förra vintern i min dåvarande från Vero Moda. Jag har också kollar efter ny mp3 på jobbet när jag väntar på uppgifter så det kommer bli en sen när jag fått lön.

Oj vad jag babblar på. Vad jag ville säga var att jag hade inte kunnat göra något av detta om jag inte hade jobbat så då känns det inte lika hemskt längre. Måste ju ha något som tar mig upp ur min sköna säng 05:10 i morgon bitti hihi. Helgen har förövrigt varit toppen, massa slapp och även lite bak. Åt nybakt bröd imorse som vi gjorde deg till igår, riktigt gott! Nu ska jag snart göra mig i ordning för sängen och sen spendera resten av kvällen med Desperet Housewives.


Så här kommer almanackan se ut, det är min egna bild på framsidan.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback