24/8 -11

Hej!
Denna veckan är jag i töreboda hela veckan. Det känns lite konstigt att åka härifrån till skolan och sedan tillbaka igen, det brukar jag ju inte göra. Men vi har jätte mysigt. Igår var maten klart när jag kom hem och sedan gick vi en promenad och kollade på serier.

Nu har jag ju börjat skolan igen, känns inte jätte bra men har ju bara ett år kvar så får väl stå ut. Vill ju jobba som detta så då får man pina sig igenom. Nya schemat verkade jätte jobbigt först. Nu gillar jag det, börjar veckan med sovmorgon till kl 13. Sedan är tisdagen seg, men på onsdagar börjar jag 10:50. Dock slutar jag 16:10 men man kan ju inte få allt. Sedan har jag lektionsfritt på torsdagar som vanligt och fredagen är helt okej. I morgon ska jag och David åka till skövde för att shoppa mp3 och lite annat. Vill inte gå i några klädaffärer för vi ska till Örebro på lördag med bror och hans flickvän.

Nu ska jag göra mig iordning.
Pusspuss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback