17/4 -11

Helt otroligt vilken knasig vecka detta har varit. Kan ha varit den värsta någonsin. I alla fall var kvällen igår bra. Det började med att jag skulle ut. Sedan skulle jag inte ut för att jag var sjuk. Och sedan bestämde jag att jag skulle ut ändå för jag orkade inte vara hemma. Sedan kom jag på att jag inte hade något att dricka.. som tur har jag ju söta kompisar haha ;) Men vi kom aldrig ut, utan satt och myste hemma hos Jonna istället. Jag åkte hem vid halv 1 för de flesta började bli sega och då blir Nathalie segast. Hann ju snacka hemlisar med Jonna i alla fall när vi som vanligt var på toaletten, det var viktigt.

Idag mår jag helt okej, trodde det skulle vara värre men la mig ju tidigt. Håller på att skriva en recension till skolan, sedan vet jag inte vad som händer. Har knappt varit ute på fem dagar, så kanske en sväng ut i det fina vädret?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback