12/4 -11

Hej! Precis kommit hem från stan, varit och shoppat med mat med mamma. Fick även med mig en neonlimegrön tröja från mammas jobb, hihi. Måste ju vara lite fin ialla fall när man ska träna. Ska önska mig en knallrosa sportbh när jag fyller år. 

Nu ska jag kolla på ett avsnitt av Hellcats! Har ni inte sett det är det helt klart värt att se. Det var så bra igår att jag inte kunde somna på någon timme. Aly Michalka och Ashley Tisdale är med (båda från Disney Channel) så tänkte att sååå bra kunde det ju inte va med tanke på att de flesta serier/filmer med skådespelare från DC är ganska.. mesiga. Men det är galet bra. Titta på det nu! ;D



Vilken kanal?:):)

2011-04-13 | 15:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback